Saturday, May 24, 2008

JUARA AF6

Hmm..pejam celik..da sepoloh minggu da af6 nih...n skg..tiba masenye kite memilih sape yg bakal jd juara...pada aku,aku lebih memihak kepada stacy...sbb dialah pelajar yg paling konsisten antara sume...n tone suare dia tuh best..also gediks...i like...spt aku..aku pun gedik jugak...kwang3...muahuahuaau...tp yg sedeynye aku xdapat nk tgk konsert akhir nih..sbb bole x..last konsert aku plak ble dpt kije ptg..3.30 abis kul 1 and smbung lagi ot pakse smpai kul 6..wahhh...gile kerja btol aku kan...hue3..aku btol2 berharap yg stacy yg menang...takot jugak tetibe toi yg dpt gelaran tuh...tidaakkkk..alamak terlebih sudah..muahuahauhaua....k la..kne sambung wat kije...CAM nk kena siap kan nih..dah akhir bln..hue3...lalalalala..wink


p/s:pada cayunk kuss temah...sila ingat diri..jgn lupa daratan ingat lautan......walaupun aku tau yg ko tuh btol2 xcited dpt tgk konsert af live kt bukit jalil kan..hmm..aku jeles la cayunk...kim salam aku pada stacy ek cayunk...amik gambar dia manyak2 k...love you...adoi terover sudah...

1 comment:

cik temah said...

adei cayunk... gambo x der laaa... aku geram betul... pic x leh amik masa konsert mula.. aku jeles tul.. tgk wartawan2 semak2 amik gamba diorg.. kitarg yg kt bwh ni.. dpt tgk jer... huaaaaaaaaaaaaa... x der memori siot.. geram....

 
design by Paperback Designs