Friday, January 2, 2009

HARRY POTTER

Hmm...tetibe jew rase berkenan nak tgk balik cite harry potter....Hmm arini baru berpeluang tgk cite harry potter...yang ade aku punye edward cullen...muahuahua...sygnye dia mati di tempat kejadian.....dah mula plak addicted ngan harry potter nih...Thn nih xsbr nak tunggu kesinambungan harry potter,transformer,cite chun li and dragon ball....sjak akhir2 nih aku asik tgk dvd jew....hana kimi jgn ckp la....hari2 aku tgk..xpenah nak rase jemu...hue3...hmm rase rindu plak nak tgk my prince caspian...nak carik la dvd dia....hmmm...adoi mane la my tunang nih..lambat tol nak jmput aku...:)...lupe nak bgtau...27.12.08 dgn rasminye menjadi tunang kepada MOHD SAIFUL AZUAN...hehehehehe...ape lagi aku nak ckp hek...k la tu jew..pnat aku nak membace...

No comments:

 
design by Paperback Designs